reklama

Ľudia, kde ste...

Ľudia kde ste, kde ste, chcem vidieť bordel vo vašom meste, tak poďme všeci... Slovenský hip-hop mi hrá v aute a cesta neobývanou argentinskou pustatinou je stále rovnaká už niekoľko hodín.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)
Obrázok blogu

Neviem, či skončím v pampe alebo kde vlastne skončím. V diaľke sú Andy.

Začína noc.

Posledné štyri hodiny som videl len mužov na koni s puškami, mŕtve kravy a obrovské NIČ.

Z toho nič je mi nanič. Musím si dať slivovicu a idem ďalej.

Mŕtva krava sa na mňa díva.

Ľudia, kde ste!? Nikde nikto neni...ani iné autá. Idem z Cordóby do San Rafael. Najbližšia estación de servício(pumpa) je 250km...

Que mierda, la pampa.

Začína noc. Je to trochu lepšie, pretože nevidím ďalej, ako na sto metrov svetiel môjho auta. Je to ale tiež horšie. Nechcel by som tu nocovať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V diaľke vidím svetla dediny. Sláva!

Točím stále jedno CD. Ľudia, kde ste, kde ste...

Opustený dom vyzerá ako krčma.Svieti sa a je počuť hovor.

Vchádzam.

Vnútri je veľa ludí, ktorí zaraz ztíchnu. Všeci sa dívajú na cudzinca. El gringo.... Mám pocit, ako raz v Nebraske, keď sme ráno chceli u pumpy raňajky a odpoveďou nám boli nenávistné pohľady a vražedné ticho. Kamoš mal dlhé vlasy...

Ja nemám dlhé vlasy, ja vlastně nemám vlasy...

Jediný stôl je volný, ten u hajzlu. Som rád, že je aspoň niečo volné. Spoločnosť ešte stále nevie, čo so mnou robiť. Muži by chceli vedieť, kto som. Kde som sa tu, uprostred ničoho vzal. Ženy si dávajú pozor, aby si muži nevšimli, že sa na mňa dívajú. Ale dívajú sa. Vyzerá to, že niečo také strašné ešte neviděly.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

El estranjero...cudzinec. 

Dostávam flašu vína. 

Každé víno je v Argentine dobré. Tým sa Argentina odlišuje od väčšiny zemí. Aj toto víno je dobré a stojí len 8 pesos flaša.

Spoločnosť sa už zase normálne zabáva, len občas registrujem kradmé pohľady.

Potom sa dva osmelia.

"A ty si kto?"

"Ja som z Českej republiky, ale bývam v Buenos Aires..."

"Aj...to je zlé, porteňo..., no ale Československo, to poznám...Čechoslováci robia výborné zbrane!"

"No...hmm, to neviem...ale určite nerobia také dobré víno ako vy."

Mestic sa začne usmievať. 

" Najlepšie víno máme v Mendoze. Ale počul som aj o vašich futbalistoch...ten, ako sa volá...Petkovic!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Nepoznám..."

"Petkovic je najlepší československý futbalista!" hovorí indián a dáva mi ruku na rameno.

"Vieš, to už neni Československo, to je Česko a Slovensko, to sú dva rôzne státy."

"Čože, vy tam máte tú hroznú válku?"

Pokyvujem hlavou.

Odchádzajú k svojmu stolu. Počujem meno Petkovic. Všeci sa na mňa pozerajú.

Dopijem a vyjdem von.

Vietor je zo tmy počuť raz tu a raz tam.

Ľudia, kde ste!? Ruky hore!

Ivan Derer

Ivan Derer

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zije v Rio de Janeiru Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu