reklama

Běh: Klaus, Fico, strach, krize, mýdlo

Zůstal jsem v kanclu dlouho. Do pustiny, na okraji madridskejch suburbs, kam chodím občas po práci běhat, abych z ní nezešílel, jsem se dostal dost pozdě. Už byla tma. Vyběhnul jsem. Když jsem z industriálu vbíhal do pustiny, vzal jsem si do každý ruky kámen proti toulavejm psům. Běžel jsem tmou a jak už to tak bejvá, myšlenky mi krásně odběhly k tématům, zatímco tělo rytmicky pumpovalo krev do mozku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu
(zdroj: by DERER)

Chvíli jsem bůhvíproč dumal o zkurvenejch českejch politicích v čele s Klausem. S kamarádem jsme se shodli, že naše nenávist k němu už je tak hluboká, že nemá ani cenu ji prohlubovat. Zbejvá jen trpět při poslechu jeho obludnejch keců. Ovšem Fico k němu nemá daleko. Jeho páteř stojí 30 tisíc stříbrných. Takovou podobnou cenu jen tak něco nemá, jak víme z historie.

Po několika kilometrech, kdy už jsem byl jenom sám uprostřed pustiny a ani světla industriálu ke mě nedopadala, mě naštěstí trýznivý myšlenky opustily a já začal přemejslet o strachu. Bavilo mě to. Trošku mi běhal po zádech. Jedno místo ve mě ten strach budí i ve dne. Je to opuštěnej bazén uprostřed ničeho, celej počmáranej graffitama. Není mi u něj moc dobře.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teď ve tmě to bylo horší...a hned nad bazénem běžim kolem rozvalin dvou baráků. Minulej tejden tam točili nějakej horor...

Je to depresivní pustina s krásnym výhledem na hory za městem.

Kameny v rukou mě tížily, ale dodávaly mi silnej, pravěkej, pocit jistoty.

Známej mi kdysi řek, že se tady potulujou zdivočelí bejci. Tma už byla teda fakt sytá a tak jsem každej strom v dálce zaměňoval za blížícího se bejka, každej keřík za blížícího se psa. CHA! Šlo to, se vystresovat, ale já na to kašlal a pokračoval v běhu. Dávám tak deset kilometrů a v půlce začnu většinou myslet víc.

Tentokrát to byla překvapivě zajímavá věc, týkající se mytí. Jako umejvání.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uvědomil jsem si, že se zhruba 40 let nemyju na jednom místě na zádech, kam si nedosáhnu ani spodem, ani horem. Podle mě tenhle problém musí mít víc lidí. Naposledy jim to místo omyla maminka ve vaničce.

A zajímavý je, že se s tím místem nic neděje. Vůbec nehnije, ani se tam nedělá nějakej hroznej opruz.

Vypadá dost podobně, jako jakýkoliv jiný místo na těle, který si pravidelně omýváme mýdlem.

To mě přivedlo na myšlenku, že mytí na celým těle vymysleli nějaký chlapi, co potřebovali víc peněz. Vnutili nám, že je potřeba se mýt na celym těle, přitom stačí zřejmě umýt pár zásadních míst.

Zhruba na sedmým kilometru jsem spočítal, že kdyby se lidi přestali mejt, možná by se tím vyřešila současná krize. Jedna rodina spotřebuje za měsíc spousty různejch mejdel a podobnejch blbostí, protože si myjou celý tělo. Dejme tomu, že by ta rodina nekoupila mejdla za 50 Euro za měsíc, tak jak se to běžně děje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rodin je v Česku a na Slovensku asi tak 3 milióny. To je za měsíc 150 miliónů Euro, který by se daly utratit za nějaký zajímavější věci. A co celej svět, kdyby se přestal mejt. Za rok už se bavíme o trilionech. To jsou ale jen ušetřený peníze chudáků lidí. Firmy, který by kvůli tomu zkrachovaly, by ušetřily ještě víc, jelikož by to nemusely vůbec vyrobit...

Cha! Dostal jsem se k osmýmu kilometru, zahodil kameny a vběhnul zpátky do industriálu.

Továrna Danone smrděla, jako když se pálí azbest. Napadlo mě, kolik peněz by se ušetřilo, kdyby lidi nežrali azbestový tvarohy od Danone.

Když jsem končil, napadlo mě, že kdyby lidi přestali nakupovat sračky, zkrachovaly by odpudivý firmy a za ušetřený peníze by si lidi mohli koupit věci, který fakt potřebujou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Já když běhám, vyřešim všechny problémy.

Ivan Derer

Ivan Derer

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zije v Rio de Janeiru Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu