reklama

Industrial surfing

Ráno se loučím s Chilou. Už poněkolikátý. Když to bylo poprvý, musel jsem o tom psát jak to bylo skvělý. Dává mi požehnání na cestu a přání, aby se mi všechno, co pro dnešek chci, splnilo. Olas grandes y suerte (velký vlny a štěstí). Ani mě nepřekvapí, když se to splní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
photos and drawing by Derer
photos and drawing by Derer 

Chtěl jsem jet původně do Cantábrie, ale měním na poslední chvíli plán.

Pojedu do Asturias.

Něco mě tam táhne, i když jsem tam nikdy nebyl. Když tam vjedu, hned vim, co to je. Připomíná mi to Ameriku a moje mladý cesty.

Obrázok blogu

Na druhý straně hor, u pobřeží Atlantiku, už prší.

Před Aviles jedu kolem továren a nakonec se dostanu do přístavu. Je to nádhernej industriál.

Nikde nikdo, jenom stroje, smrad a slunce, který na chvíli zahnalo mraky.

Neopren smrdí, jako použitej kondom. Navlíknu se do něj a běžim. Slyším z dálky příboj.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Adrenalin.

Adrenalin, co má modrou barvu, jako vlasy holky, nakreslený na zeď.

Obrázok blogu

Přeběhnu poslední duny a vidim to, z čeho se mi vždycky tak trochu zatají dech.

Široká pláž a vlny, který se třpytěj na slunci. Bílý oblaka soli se valej ven z vody. Vlny duněj svůj "base" tvrdý industriální basy. Za sebou vidim komíny továrny a rozpadající se auta a stroje.

Voda je špinavá a vlny mě chvíli nechtěj pustit. Ale nakonec se dostanu, tam kam chci.

Koukám na špínu a smetí ve vodě.

Přežil jsem surf v Limě i Rio de Janeiru. Víc špinavá voda nikde jinde neni, takže neni čeho se bát.

Z vody vidim reliéf chemičky. Komíny vypadaj, jako věže minaretu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Naštěstí tu nejsem sám. Pár chlápků je tu se mnou, a jeden se mi zrovna mihne na hraně vlny. Pokusim se to nakreslit.

Obrázok blogu

Myslím na žraloky, jako vždycky, ale pak se uklidnim, že v týhle vodě by chcípli hned.

A dál?

Dál už nic, protože teď jedu svoji první vlnu a tak se omlouvám.

Už musim.

Ivan Derer

Ivan Derer

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zije v Rio de Janeiru Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu